Minden nap telefonos jogsegély szolgálat

Telefonos jogsegélyszolgálat hétfőtől vasárnapig 09:30-19:30 között áll rendelkezésre, az ünnepnapok kivételével.

TELEFONOS JOGSEGÉLY

Telefonos jogsegélyszolgálat keretében vonalas és mobiltelefonról ingyenesen hívható telefonszámon azonnali jogi segítséget vehet igénybe mindenki.

                                                                                              Belföldről ingyenesen hívható telefonszám: 

                                                                                                                     06-80-77-88-00

Tisztelt Ügyfeleink!

2021. május 2-ától szombaton és vasárnap is várjuk hívásukat 09:30-19:30 között.

Telefonos jogsegélyszolgálatunk hétfőtől vasárnapig 09:30-19:30 között áll rendelkezésre, az ünnepnapok kivételével.

Várjuk szíves érdeklődésüket!

A telefonos ügyfélszolgálat gyors, szóbeli tanácsadást tesz lehetővé, kizárólag az ügyfél által rendelkezésre bocsátott információk alapján. A szolgáltatás elsősorban az eldöntendő kérdésekben nyújt hatékony segítséget, például: a problémás esetet hogyan szabályozza egy adott jogszabály. Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a telefonos jogsegélyszolgálat csak a honlapon, a Jogsegélyszolgálat területei menüpontban leírt témákban biztosítja a válaszadást. Amennyiben az ügy megítéléséhez hosszabb személyes konzultáció, esetleg egy vagy több dokumentum bemutatása is szükséges, forduljon személyes ügyfélfogadás keretében a JOGpontok irodákhoz.

A telefonos jogsegély anonim, felhívjuk a figyelmét, hogy ne adjon meg személyes adatot, így nem szükséges megadnia nevet és lakcímet, vagy egyéb olyan adatot, amely az azonosítását lehetővé tenné, bemutatkozni sem szükséges! A hívás fogadása esetén kizárólag kötelező statisztikai adtaszolgáltatás okán anonim kérdéseket tehet fel a jogász (ügyfél neme, kora, munkavállaló/nyugdíjas/vállalkozó-e a hívó). Azaz csakis a szolgáltatás színvonala és száma érdekében tehet fel a jogász jogi területeket nem érintő kérdéseket, Ön pedig válaszai, illetve problémái elmondása közben ne hivatkozzon név szerint a kérdésben érintett felekre (pl.: munkáltatóra/munkavállalóra, ne adjon meg cégnevet). Az anonimitásból következően – bár statisztikai számlálás történik – a hívások nem kerülnek rögzítésre, ezek visszakeresésére nincs mód, hiszen nem azonosítjuk az ügyfeleket.

Ha a vonal foglalt, ismételje meg hívását később, vagy tegye fel kérdését chaten, az applikációban vagy e-mailben.